Thursday 9 May 2013

FEEL WHAT I FEEL ~

Assalamualaikum... :) Ollaa !
Jumpa lagi kitaa.. hehe.. Korang ,, nak tanya apa yang korang rasa sekarang ? Happy ? Sad ? Suspicious ? Nervous ? Upset ? Rindu ? .. Mesti macam-macam ada kan ? Aku sekarang semua ada.. Tapi yang paling jelas and nyata, aku paling rasa sekarang RINDU HAPPY and THANKFUL TO ALLAH.. Apa pun yang kita rasa mesti ada sebab sebenarnya. Takkan saje-saje je kan. Haha.. 
Okay ,, aku RINDU sebab lambat lagi aku nak jumpa dia. Dan aku tau lepas nie aku akan lebih rindu dia sebab aku mungkin tak jumpa dia dah. Aku pun tak tau lagi macam mana in the future. Tapi kalau mengikut jalan ceritanya macam tu la lebih kurang. Susahnya laa nak jumpa. Selalunya aku hanya akan lihat dia dari jauh. When he smile, I smile too... :) (**smile) It's more than enough to make me happy. Aku rindu nak tengok dia senyum. Aku rindu nak borak-borak dengan dia. Aku rindu nak kacau dia. Aku rindu nak dengar dia tegur aku. Aku rindu nak tegur dia. Aku rindu semua pasal dia..... Susah jugak kan bila rasa macam ni ? 
Nak tau tak kenapa aku happy ? haha.. Aku HAPPY sebab semalam aku dapat hadiah .... !! Excited sangat ... ! Cute sangat hadiah tuu... Dia cakap kat aku hadiah tu tak la mahal mana, tapi hope bila tengok hadiah tu aku takkan lupa dia. Untuk pengetahuan dia, tak kesah la hadiah tu mahal or tak , tak kesah la hadiah tu cantik or tak, kalau dia ikhlas aku terima dengan ikhlas jugak.. And kalau dia tak bagi hadiah tu pun aku tetap akan ingat dia sampai bila-bila.. Insya Allah , selagi Allah tak tarik ingatan aku kat dia. Dia akan selalu ada dalam hati dan minda aku.. Susah nak lupakan orang yang kita sayang. Susah nak lupakan orang yang selalu buat kita happy. Susah bagi aku sebab AKU SAYANG DIA .. :) 
And now, nak tau kenapa aku rasa soo THANKFUL? Aku bagi tau yee.. Aku rasa sangat la bersyukur sebab aku ada orang macam dia. Thanks to Allah sebab hantar kat aku orang yang macam dia. Dia selalu buat aku rasa sangat dihargai. Bila aku dengan dia aku rasa memang aku wujud kat atas muka bumi ni. His soo understanding. Dia sentiasa cuba untuk faham aku. Dia selalu ada time aku sedih or happy. Dia tak pernah lari bila aku ada masalah. Selagi dia mampu untuk tolong aku selesaikan masalah tu, dia akan tolong. Dia selalu ambik berat pasal aku. Aku suka sangat bila aku sakit or tak sehat, aku tak nak makan ubat, dia akan bukak mulut berceramah kat aku.. Aku suka sebab aku nampak yang dia care pasal aku. Aku nampak yang dia risaukan aku. Aku nampak yang dia nak aku sehat. :) Alhamdulillah.. At least Allah hantar someone untuk jaga aku. Thanks to Allah ,, and thanks to you sebab selalu buat saya rasa dihargai.. I hope yang dia akan selalu ada dengan aku from now till for the rest of my life.. 
Urmm ,, kayy laa korang ... Sampai sini je dulu kott.. Next time aku story lagi. Haha.. Sorry laa ,, semenjak dua menjak nie belah-belah feeling sikit. Sebab jauhh.. hehe..
 
 

No comments:

Post a Comment