Wednesday 3 April 2013

BERTUKARRR ...!!

assalamualaikum :) Olla .. !

Haa ,, korang nampak tak apa yang aku nampak ? Yeahhh ,,, ! blog aku dah BERTUKARRR ..... hahaha.. Credit to my bestie Nurul Syafika. Sebab 95% dia yang transformkan blog aku ni. hehe..kesian dia , sampai nak gayut pun kena kacau dengan aku. Btw, Sayang kau ketat-ketat makcik.. ! =*
Aku "kurang pandai" bab-bab ni.. Nampak tak , aku cakap "kurang" bukan "tak pandai langsung" ..(**muka cute) . So, aku kena la mintak tolong dengan orang yang lagi tau. Memandangkan dia yang paling tahu antara kami, maka dengan layaklah dia jadi mangsa aku. hehe. Kami buat ni sampai tengah malam buta taw, tapi kalau assignment takde pulak semangat sampai macam ni.. ngee ~ 
Bila tengok wajah blog aku yang semakin cute nie , bebunga-bunga pulak hati kite nak menulis, makin gatal pulak jari kite nak menaip. Haha ! InsyaAllah , lepas ni aku akan terus update blog ni dengan apa-apa la yang aku suka. hehee~ Yang penting benda tu mesti la berkait dengan 'BudakBiasa' macam aku. Kalau tak bekait pun , suka hati la aku nak update pun (**peace)hahaha. Cute jugak title 'BudakBiasa' tuu .. (**koyanye) haha 
Kayy laa korang ,, it's time for me to sleep.. Esok ada kelas lagi ..
Tapi before tu ,, nak tunjuk nie 
 Makcik kesayangan aku yang tolong transformkan blog aku yang cute nie se'cute' tuan tanah dia.. hahah ... Thank youu makcik ! 
See you again.. xoxoD 
 
 
 
 

 
 
 

No comments:

Post a Comment