Wednesday 27 March 2013

HangOut ... !

Olla ... ! hehe .. Hari ni best sangat sebab dapat hangout dengan semua kawan-kawan aku .. Best gile sebab dah lama tak lepak sama , then , once dapat lepak macam 3 tahun tak jumpa .. haha.. Bak kata membe2 aku "Kami buddyz takkan terpisah" ..  
Aktiviti kami yang pertama , mengisi perut yang kekosongan dari pagi dengan KFC . Lapar sangat , so licin la apa yang ada depan mata . Kami makan dulu sementara tunggu kawan2 aku yg lain sampai .. hehe *kebuluran* ..plan nak pegi makan pizza , tapi sebab takot lari budget kami makan la KFC je. Kenyang jugak . Kawan2 aku yang ditunggu pun sampai , kami pun makan sama2 la . apa lagi. haha.. 
Siap makan kami pun pegi mengasah bakat suara masing2 dekat mybox .. Memang 'menyumbangkan' lagu .. haha! **nasib baik tak pecah mic kat situ .. ngee ~ yang aku ingat tadi kami ada nyanyi lagu Set Fire To The Rain , Someone Like You , Mr.Sexobeat , Unbreak My Heart , Setiaku Korbankan , Permaisuri , Payphone , One More Night , pastu banyak lagi .. Dah tak ingat .. Memory kita low , haha ! **tapi bukan sebab makan semut goreng okay .. ;) 
Okay , next destination is to my beloved english teacher house ... Sampai2 je kat rumah teacher kitorang tu , anak dia cakap dia masuk wad .. So , kami pun terus rush ke hospital jerantut ni .. Lama jugak la kami borak dengan teacher. Sebab hari dah lewat , kami pun balik laa. Act aku memang tau yg teacher nak pegi buat blood test pagi tadi , tapi tak sangka pulak kena tahan sebab high blood pressure .. Kesian teacher , hmmm .. Hopefully teacher cepat sembuh. Nanti kami pegi rumah teacher semula ea .. =) 
 ##Gambar dalam proses , nanty next entry aku uploadkan gambar kami .. And aku benda nak story masa kami kat KFC .. haha .. Wait and see ,, see you soon .. xoxoD 

No comments:

Post a Comment